Užitak uz Kinder nagrade

OK_portfolio_teaser_1300px_2009_Kinder Promo Festival 20
OK_portfolio_teaser_1300px_2009_Kinder Promo Festival 20_1
OK_portfolio_teaser_1300px_2009_Kinder Promo Festival 20_2
OK_portfolio_teaser_1300px_Kinder POS Angolare B
OK_portfolio_teaser_1300px_Kinder POS Letak
OK_portfolio_teaser_1300px_Kinder POS Standee

Užitak uz Kinder nagrade

Organizacija i realizacija nagradne igre za tržišta Hrvatske i Slovenije. Kupovinom odabranih Kinder proizvoda potrošači mogu svaki dan osvojiti jednu od 1 680 vrijednih Kinder nagrada.

Timing: Listopad i studeni 2020.

Zadatak agencije:

Planiranje, priprema sadržaja, izrada web stranice za sudjelovanje te kreacija nagradne igre u kojoj dobitnici svaki dan osvajaju nagrade. Dizajn key visuala kampanje i promotivnih POS materijala. Cilj kampanje je jačanje imidža branda, održavanje vodeće pozicije na tržištu, aktivacija kupaca i podizanje vidljivosti u ciljnoj skupini.

Promotivni kanali primijenjeni u kampanji: web, digital, BTL, ATL, POS.

Info
Category:

360